Ännu en tråkig söndag.

Om man är som jag på en söndag, det vill säga att man bara sitter hemma och tråkar så har jag lite förslag på vad man kan göra..!


Man kan (om man är som jag, hatar frukost) laga lite nudlar,  men om ni har lika mycket otur som jag, så är det fel sorts nudlar så det smakar skit..! Men man tar man på  lite kyckling krydda så blir kan de räddas! Och wips så har man en frukost!


Man kan ta lite ego bilder och redigera de konstigt. för det är ju alltid kul, eller?


Sen kan man ju ha vax i håret och försöka se lite stilig ut, men det är ju mycket roligare att göra konstiga duck-faces! har man lika stora läppar som jag kan man ju se riktigt störd ut! : )

Och till sist kan man ju lägga upp alla dessa bilder på sin blogg för att underhålla sina läsare! Men tro det eller ej, har en kompis som är påväg! Så nu har jag inte tid för det här mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0