Dags för frukost!

Ska ta och äta mig lite frukost sen bär det kanske ut mot fotografering med Miss Foon om det inte blir något förhinder, vi fick ju iallfall sjukt bra väder! Jag vaknade för, sisådär en timme sen? Fortfarande trött. Somnade inte förens 4:40 något... Först kunde jag inte sova för, jag tittade på TV.. Sen när jag väl försökte sova så störde jag mig på alla myggor som flög omkring i mitt rum.. jag är löjligt lätt störd när jag sover. Sen var klockan runt 4? Då ringer madde som är uppe och har fest hos sin kompis, då har dom hittat en lös hund? Så mamma fick gå dit och ta hand om den. Men tillslut somnade jag..! Sen kom mamma in och väckte mig 12:30..

Men nu ska jag äta frukost!


Dagens sköna - oversize outfitt!

Kommentarer
Postat av: O L I V I A S -foto

haha, ja den kostar väl typ 5000 cs5? Vart köpte du ditt?

2011-07-10 @ 14:27:21
URL: http://oliviasflum.blogg.se/
Postat av: Kitty B.

snygg tröja ^_^

2011-07-10 @ 22:42:57
URL: http://kitilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0