Im home.

Kan ju börja med att ni lätt- äcklade läsare håller er till den övre delen av inlägget. Fast, så äckligt är det inte men lika bra att säga till, vet inte vad det är för folk som läser min blogg!

Kom precis hem efter att ha badat på örsholmen med Filip, Andreas, Rasmus, Carl och Adam! Mitt sår började äckla sig och gägga sig så nu är det typ, öppet? Sen påvägen hem så var det något flygfä som flög in i mitt ben, så har en röd svullen prick på låret.. Life sucks, haha!
Ska snart ta mig något att äta! Idag har jag ätit ett paket nudlar, druckit lite coola och ätit ett paket med sura björnar, inte speciellt mycket! tar den äckliga bilden sist!


kom precis hem och bytte om, mitt hår ser utt som gud vet vad så det blev keps.


Fukk på flugor.. vet inte hur bra svulnaden syns, men där är den iallafall!


Och med det säger jag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0