Jobbigt jobb.

Här var det tomt..? Jo men gör man inte så mycket så finns det inte så mycket att berätta!

Började jobba i söndags, vi är väll lite mer än halvvägs med vad vi skulle göra, riktigt slitit! Men vad gör man inte för lite extra pengar..?

Efter jobbet igår stack jag ner och mötte lisa och malin på stan. Och man kan ju inte dra till stan utan att svänga förbi carlings..? Jätte stor rea! 50-70% på det mästa! Som himlen ; ) så jag köpte mig lite grejer där. Sen efter vi stuckit hem stack jag o malin till alstern o bara chillade en stund, flummade som idioter.. Sen! senare på kvällen efter malin och jag hade stuckit hem så gick jag upp till lisa! Så jag och lisa gick på någon timmas nattpromenad!



grejorna jag köpte på carlings igår!
Cardigan från poco loco (skit fränt namn). Original pris 699 fick den för 200.
Byxor från These Glory Days. Original pris 500 fick dom för 250.
Den svarta tröjan från Violent. Original pris 250 fick den för (ca) 120.

Hade jag inte köpt det på rean hade det gått på ca 1450. Jag betalde 587 tror jag, sparade alltså 860 kr! Super bra! men nu ska jag äta frukost innan jag ska o jobba ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0