Nu är jag vaken!

Vaknade för sisådär 40 minuter sen, har försökt trixa med en kod för rullande header som jag fick från Lina men det var riktigt svårt haha! Får se om jag löser det till slut..! Ska sätta mig och trixa med Photoshop 7.0.1! Lära mig grunderna med hjälp av moderskeppet! skit smart!

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska slösa bort mina pengar, får ca 1500 kr av IF göta, sen kanske jag ska börja jobba mer privat till veckan för området för 999 kr. Sen blir det ju månads pengen 400 kr, sen om jag har tur får jag dom 400 kr mamma och pappa har lovat mig! isåfall kommer jag ha ca, 2300 kr? det är nästan ett fish eye objektiv.. Eller om jag lägger till 1000 kr till så har jag ett makro objektiv... Vi får se vad jag hittar på!'

Nu ska jag trixa med photoshop! Hejdå sålänge!


bild från igår som jag aldrig publicerade, så kul är den ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0