Nyklippt moppe pojk.

Sitter hemma, kom hem runt halv 10 tror jag efter att ha åkt moped i någon timme, ja, ja jag klarade provet! hela 62 av 65! Så kört såå mycket jag kan. Efter förar provet åt jag på stan med syrran, sen tog jag bussen till färjestad och blev klippt! Klippte bara ner det. orkar inte bry mig riktigt, känns lite konstigt med kort hår!
Efter jag hade klippt mig så kom mamma och pappa och hämtade mig, men eftersom jag satt på baksidan så såg jag inte att pappa tog moppeden dit! Så jag fick köra moped hem! Började med att köra på fel sida av vägen, men det kom jag på rätt snabbt! Dock så hittade jag inte hem.. Men det gick tillslut! Så jag stack mot skattkärr, och vidare! åkte mot kristinehamn och ut på någon liten landväg till en brygga, var där en pytte stund sen åkte jag hem! Det var chill ;)


så himla drog bild, men man kan inte blogga utan att bjuda på sig själv..
Nyklippt kille! får se om jag börjar med vax? Vet inte riktigt.. Vem orkar!?


Mina fräsiga moped nycklar! OAAAH...

Nu ska jag tagga morgondagen, lutar mot att dra och bada i ulvsby..? hmh

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh va kul att du klarade det.. typ grattis? :D

2011-07-22 @ 02:16:58
URL: http://scsl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0