Nytt objektiv..?

Sitter och tittar runt på objektiv, kommer ha råd när jag väl får min lön, funderar på ett Tamron 55-200 (990 kr, sjukt billigt) eller ett Samyang Fish Eye (2500 kr)..! Får se vad jag köper, om jag köper något utav dem..! Ska ta och försöka sova snart. Varit som en zombie hela dagen!


Newkid - Jag gråter bara i regnet.
Hittade den på Victor ..! Fastnat lite på hjärnan!

Imorgon börjar jag jobba smått, måla garage! Sen blir det ut och fota med lisa (beroende på väder).
fårse när jag bloggar! :D

Kommentarer
Postat av: Evelina B

SV: Jag har ett Sigma 55-200mm med UV-lins till om du vill köpa det? :) Det är Nikon-fattning på, har du Nikon? :o Jag fick det när jag köpte ett kamerapaket förra sommaren men jag har inte använt det en enda gång. Maila mig om du är intresserad :D

2011-07-12 @ 13:41:54
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. Pentax är väldigt najs att fota med enligt min åsikt lätt att hantera jämfört med canon och nikon enligt mig :)



Älskar den här versionen Newkid sjunger jag gråter bara i regnet

2011-07-12 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0