Wops..

Trodde jag hade bloggat idag!? ma bad..

Har kört lite moppe, varit och köpt glass med rasmus och simon, sola, hälsat på mormor. Ja har varit lite överallt idag! Får se om jag börjar jobba imorgon, Linus skulle komma imorgon och beroende på tid så börjar vi jobba då, (rasmus med, woop). Sen åker linus på Fredag igen så vi får skynda oss så vi verkligen blir klara! Sen ska jag klippa gräset hos några släktingar medans dom är i Italien i 3 veckor, får se hur mycket det ger! Sen så ska jag plocka kantareller så ska samma släktingar köpa dom! SEN så kanske jag får jobb hos Svensk Direktreklam, får ju bara hoppas att jag får jobbet, fick hem en lapp om att det fanns ett ledigt distrikt här någonstans, sen stog det "först till kvarn" så får väll se om någon annan han först.. Haha pengar rullar in som det ska, det går bra nu..! HAHA : ) kommer bli rik yao..


en lite sådär halft gay bild..

Nu ska jag äta kvällsmat och tagga morgondagens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0