cykel-olycka.

Hejsan!

kom hem från jobbet för inte allt för länge sen. Ska försöka ta tag i det här med att blogga nu! ;)
Igår cyklade jag ner till Alster med malin och ellie för att bada! Det var kul men på vägen dit sa min cykel stopp i nerförs baken och jag gjorde framåt vålt och fick cykeln över mig. Hade iallfall riktigt tur! bara lite skrapsår!





högra vaden.


knät.


Högra höften.


höger armbåge.


höger arm.

Sådär! det var alla mina skador. Kläderna jag hade på mig klarade sig som tur var, och mobilen.

Imorgon blir det jobb igen, lär småbarn friidrott, imorgon blir det kroppkär istället för klasmossen, vi blev förflyttade för det var för lite barn, buhu. Så nu måste jag gå upp typ, 2 timmar tidigare..!

Ikväll funderar jag på att tvinga med någon ut på bio.. Taggad på att se priest!

Hejdå för nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0